Викладач історії: - Представляєте - у наших прадідів не було ні електрики, ні радіо, ні телебачення...Вовочка:- От тому вони і вмерли.
|
|
Коли вмер Олександр Македонський?- А хіба він хворів?
|
|
- Що ти можеш розповісти нам про великих вчених стародавності?- Вони усі давним-давно вмерли.
|
|
На уроці історії. Вчителька запитує учня:- Іванов, хто взяв Ізмаїла?Іванов (злякано):- Слово честі, я не брав! Запитайте в Сидорова, може це він бравУчителька возмущенно розповідає про цю розмову завучу. Завуч заспокоює її:- Ну що ви хвилюєтеся. Це ж діти: пограють і віддадутьВчителька йде до директора і передає йому розмова з завучем. Директор (діловито):- А який це був клас?- 5-й "Б".- Ні, ці не віддадуть!
|
|
Екскурсія школярів оглядає історичний музей. Двоє затримуються у мумії фараона:- Дивися, він весь в бинтах.- Так, видно його здорово обробили давньоєгипетські хулігани.
|
|
- Рустам, - говорить вчитель, - розповідай про подорож Колумба.- Значить так. Колумб не знав, куди він приплив. А коли повернувся додому, те не знав, звідкіля.
|
|
Відповідь старшокласника: "Крига рушила і хрестоносці з лементами "хеві метал" почали тонути"...
|
|
Вовочку запитує училка історії: хто такий Чапаєв В.І.?- Хто-хто: негp!- Як негp?!- А він же пpотив білих воював.
|
|
На уроці історії вчитель запитує учнів:- Діти, хто такий Спартак?- Спартак - ЧЕМПІОН!
|
|
- Вчитель: Що ти знаєш про діяльність Колумба?- Учень: Колумб досліджував внутрішності Америки. Відкрив їх.
|
|
- Вчитель: Що ти знаєш про Петра Першому?- Учень: Петро Перший працював царем і одночасно теслярем!
Вчитель:- Яка важлива подія відбулася в 1870-ом року?Учень:- Народився Володимира Ілліч ЛенінВчитель:- А в 1873-м?Учень:- ... Йому виповнилося три роки...
|
|
- Вчитель: Що можеш розповісти про давньоєгипетських фараонів?- Учень: Вони в основному займалися спорудженням своїх гробниць!
|
|
Йдуть заняття в класі по древній історії. Вчитель запитує учня:- Скажи, хто був першою людиною на землі?- Адам- А яке страшне нещастя послав на нього бог?- Єву.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий